Przejdź do głównej zawartości

Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.


Wydawnictwo Olesiejuk znów podbiło moje serce kolejną pozycją. Dzieciaki również będą zadowolone - możecie być tego pewni. 



Na początek mamy wspomnienie o barwach podstawowych oraz pochodnych, mieszaniu kolorów, paletę barw oraz znaczenie kolorów. Następnie przechodzimy do konkretnych kolorów, które cieszą oczy:)





Naprawdę fajnie i - co najważniejsze - porządnie wydana książka. Nie będę ukrywać, że i jak z wielką chęcią ją przeglądam:)

 Dostępna w cenie ok. 20zł!



Post w ramach czwartej edycji projektu:


                                                        Blogi biorące udział w projekcie

Komentarze

Popularne tygodnia

Dotykanki dla maluszka

Gdy książki kontrastowe (o nich za jakiś czas) przestały nam wystarczać postanowiłam upolować książkę, którą Bąbelina mogłaby pomacać, wymiętosić itd. Już parokrotnie przyłapywałam ją na tym, że coś w książeczce dotyka i jest zdziwiona bo wszędzie to samo.
Moim skromnym zdaniem książek dotykowych gdzie dziecko może odkrywać różne faktury i materiały jest mało na naszym rynku. Oczywiście można pogrzebać w czeluściach internetu i znajdziemy nieco więcej. Trafiam m.in. na ładne książeczki materiałowe jednak w ich cenie mogę mieć całą serię Dotykanek, czasem coś jeszcze. Wybór raczej jest oczywisty.
Stwierdziłam jednak, że najpierw kupię jedną na próbę i zobaczymy co dalej. Padło na "Dotykanki. Zwierzęta".


Super zabawa i nauka z Zieloną Sową

Dzisiaj o serii książek od Zielonej Sowy, które jak tylko zobaczyłam chciałam mieć dla dziecka. W internecie kusiły mnie okładki, zaryzykowałam i zachwycam się nimi w 100%!:)