Przejdź do głównej zawartości

Dzień z życia Czu

Ostatnio w Biedronce pojawiło się wiele ciekawych tytułów dla dzieci. Skusiłam się na parę pozycji. Urocza panda jednak zawędrowała do koszyka za drugim podejściem. Strasznie kusił mnie autor więc gdy tylko zobaczyłam, że ostała się ostatnia sztuka bez zastanowienia się na nią skusiłam.


Trzeba przyznać, że kusi nie tylko autor ale i ilustracje. 




Mała dawka tekstu sprawi, że nawet maluch wytrzyma do końca psikającej historii.
Sympatyczne ilustracje wciągają czytelnika, który z każdą stroną ciekawy jest co zastanie na kolejnej stronie.





Co tu dużo mówić - cudowna książka dla każdego, Można spędzić przy niej miło czas. Uważam również, że przypadnie każdemu dziecku (i nie tylko) do gustu! Czy można nie polubić tak cudownego, psikającego Pandę? Chyba nie!




Oprawa: twarda
Cena: 17,99 (Biedronka), 24,90 (okładka)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.