Przejdź do głównej zawartości

Beatrix Potter "Pierwsze słowa"

Gdy tylko zobaczyłam piękne wydanie "Powiastek Beatrix Potter" wiedziałam, że muszą być nasze! Dzisiaj jednak nie o "Powiastkach" na które przyjdzie jeszcze czas, a o mojej zdobyczy "Pierwsze słowa", gdzie główną rolę odgrywają bohaterowie stworzeni przez autorkę.



Gdy tylko zobaczyłam ją dostępną w czeluściach internetu za wręcz symboliczną cenę bez zastanowienia kliknęłam "do koszyka".




Mimo, że Bąbeline czeka dopiero etap czytania to i tak często po nią sięgamy. Wspaniałe jest to, że sama zaczęła po nią sięgać, sama domaga się przeglądania z matką swą:) Z chęcią wskazuje m.in. zwierzaki. Oczywiście hitem nad hitami są przesuwane okienka. 




Cudne, porządne wydanie, które sporo przetrzyma;) Nam udało się złapać książkę za szaloną sumę 12zł!! Z ciekawości zerknęłam po ile jest do kupienia obecnie i niestety z dostępnością jest bardzo słabo jednak warto szukać (w większości cena oscylowała w granicach 25zł).


Oprawa: twarda, kartonowa
Cena: 12zł 


Komentarze

  1. Ale cudna! Aż żal, że mój Tymek już taki duży. U nas też do dziś wszystkie książeczki z okienkami cieszą się największą popularnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! Mój synek uwielbia takie ruchome książeczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.