Przejdź do głównej zawartości

Jutro Dzień Vadera!

Przez pewien czas zastanawiałam się co kupić Bąbelkowemu Tacie. Trafiłam w internecie na wersję z synem. Zauważyłam, że jest również wersja z córką i już wiedziałam...




 Przez nieuwagę najpierw zakupiłam Dziennik;) Trudno się mówi, trzeba było dokupić książkę;)






Tata jest fanem Gwiezdnych Wojen więc mam nadzieję, że ten upominek sprawi mu radochę. Fajna pamiątka na jego pierwszy dzień ojca z Bąbeliną!:) Tylko muszę jeszcze coś naskrobać na pierwszej stronie...;)











Niech moc będzie z Wami...!:)

Komentarze

  1. Hihi, nasz tatuś wprawdzie nie jest wielkim fanem Star Wars, ale gdy zobaczył tę książkę w Empiku to przejrzał ją z ciekawością i świetnie się bawił przeglądając ją. :) Jaka była reakcja Waszego Tatusia na taki prezent? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.