Przejdź do głównej zawartości

1 czerwca

Z okazji dzisiejszego dnia wszystkiego najlepszego, dużo uśmiechu, radości oraz samych słonecznych dni dla tych mniejszych i tych większych!:D




Bąbelina oczywiście już wcześniej dostała upominki;) Jej pierwszy Dzień Dziecka. Nasz pierwszy Dzień Dziecka jako rodziców;)
Jestem w szoku jak ten czas leci!
Cieszy każdy drobiazg i krok do przodu Bąbla - już słomka poszła w ruch:) Rośnie mi mała panienka, a jeszcze przed chwilą tuliłam ją pierwszy raz...

Wszystkim Rodzicom życzę również aby mieli jak najwięcej czasu dla Dzieciaków. Wspólny czas jest chyba najcenniejszym prezentem.
Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie dla Was wyjątkowy. Zresztą każdy kolejny również.

Uciekam i życzę miłego dnia!:)


Komentarze

  1. Tobie również wszystkiego co najpiękniejsze w byciu rodzicem i dla Twojej córki dużo dobrego:) Reksia też zakupiłam ale wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był równie miły co pracowity dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są te drewniane puzzle, u nas to jedna z ulubionych zabawek Heli. Mam nadzieję, ze Dzień Dziecka upłynął Wam w przemiłej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) Puzzle są rewelacyjne. Już szukam innych na przyszłość:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.