Przejdź do głównej zawartości

Krówka Łakomczuszka

"Historia krówki" wchodzi w skład serii "Zwierzątka mojego malucha". Nie będę ukrywać, że cała seria kusiła w sklepie. Książeczki są ładnie wydane - twarda okładka, przyjazne ilustracje. Stwierdziłam jednak, że jedna wystarczy. Później może skusimy się na coś jeszcze. Padło na krówkę z sentymentu...





Bąbelina na pewnym etapie krowy uwielbiała:) Co prawda biało-czarne (wiadomo!;)) a Łatka lubi brąz jednak krowa to krowa;)





Córka ma od razu namierzyła nowy obiekt. Z zainteresowaniem przyglądała się ilustracjom Elen Lescoat. Matka w tym czasie produkowała się czytając historię o krówce łakomczuszce i jej kumpeli Ani.
Obecnie przeglądamy/czytamy książkę co parę dni. Pewnie przyjdzie na nią jeszcze czas później. Zapewne odkryjemy ją wtedy na nowo. 

Poniżej pozostałe książki:



Jak wspomniałam wcześniej - ładnie wydane książki. Moim skromnym zdaniem warto się skusić bo i cena zachęca - ok. 10zł!


Komentarze

  1. Nie myślałam, że te książki mają aż tak miłe dla oka ilustracje. Paweł już co prawda za duży, ale dla kolejnego pewnie się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ilustracje zachęciły mnie do kupna:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.