Przejdź do głównej zawartości

Jaś Ciekawski w podróży do serca oceanu

Dziś mam dla Was cudowną książkę do pokazania - Jaś Ciekawski. Podróż do serca oceanu. Czym mnie ujęła? Zakładamy okulary i przenosimy się w cudowny świat...









Strasznie żałuję, że nie możecie zobaczyć efektu 3D jaki zaserwował nam autor Matthias Picard. Zapewniam Was, że odwalił kawał dobrej roboty. Książka jest warta wydanych pieniędzy. Moja Bąbelina jest jeszcze mała aby delektować się tym cudem jednak mama szaleje i testuje na sobie niektóre książki:) Nie będę ukrywać, że jestem nią zafascynowana. Zresztą większość osób, które ją przeglądały z okularami na nosie były w szoku, że tworzy się takie książki!














Sam pomysł zasługuje na gromkie brawa. Do tego dochodzi samo wydanie, które jest kropką nad i.
W książce znajdują się dwie pary okularów, które zabierają nas w podwodny świat z ciekawskim Jaśkiem. 

To nie jest książka, to jest cudo! 


Wydawnictwo: Kultura gniewu
Cena okładka: 59.90


Post w ramach drugiej edycji projektu "Przygody z Książką" organizowanego przez Dziką Jabłoń. 


Komentarze

  1. Prawdę mówiąc nigdy nie słyszałam o książkach w 3D...a tu taka niespodzianka! W okularach ilustracje muszą wyglądać obłędnie ...ile kosztuje taka przyjemność, jakie to wydawnictwo? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaje info:)

      Wyd. Kultura gniewu, seria Krótkie gadki. Cena okładkowa 59.90 jednak warto poszperać w czeluściach internetu. Z tego co pamiętam dorwałam ją za ok. 39zł.

      Książka jest obłędna! Warto ją mieć. Zabawa dla całej rodziny gwarantowana!

      Usuń
  2. Pamiętam kiedyś były takie książki. Miałam nawet ale zapomniałam o nich. Muszę poszukać dla Młodej :) Fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz to szukaj koniecznie!:)

      Usuń
  3. Zawsze patrzyłam tylko na okładkę i szukałam innych propozycji, a tu okazuje się, że świetna pozycja. Uwielbiam blogi książkowe więc pewnie się uzależnię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Jako dzieci kupowaliśmy magazyn "Dinozaury" i tam były ilustracje 3D. Pamiętam, że nasza jedyna para okularów była w strzępach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam okulary i teledyski w tv:D To były czasy.... Dodam, że okulary miałam różowe :D

      Usuń
  5. Kusi mnie ten komiks od jakiegoś czasu. jest wręcz genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czas na zakupy!;) Warto, warto

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Może będzie na Targach Książki,, zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.