Przejdź do głównej zawartości

Witam w Światowy Dzień Książki:)

Bardzo długo zbierałam się do stworzenia drugiego miejsca do pisania:) Początkowo chciałam mieć wszystko w jednym miejscu. Stwierdziłam jednak, że świat książek dla małych i tych nieco starszych zasługuje na osobne miejsce. Z czasem dojdą zapewne tematy związane z grami, zabawkami i innymi cudami.

Blog miał się pojawić w Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci (2 kwietnia) jednak nie miałam wtedy zbytnio głowy i czasu aby sklecić pierwszy post. Dziś mamy 23 kwietnia więc data odpowiednia - w Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich witam Was w progach Pistaciowej Ferajny:)






Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś dla siebie oraz dzieci. Mam nadzieję, że również my dzięki Wam odkryjemy jakieś perełki!:)

Do usłyszenia,
Pistacia

Komentarze

  1. No proszę! Widzę, że obi wpadłyśmy na ten sam pomysł w podobnym czasie ;) Trzymam zatem kciuki za nas obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę powodzenia! Oby jeszcze więcej cudownych książek wpadło w nasze łapska:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.