Przejdź do głównej zawartości

Nie taki straszny...

Gdy tylko zobaczyłam małą książeczkę z ilustracjami Agnieszki Żelewskiej wiedziałam, że musi być w naszych zbiorach.





Kto nie zna naszego żarłocznego niedźwiedzia? Jest taka osoba? Wątpię!







Mój Bąbel uwielbia "Starego niedźwiedzia".  Nie wiem czy bardziej ilustracje pani Agnieszki czy też
moje wygłupy i próby śpiewania jednak zabawę mamy przy tym przednią!
Czytam dziecku prawie od pierwszych chwil. Niedźwiedzia pozycja pojawiła się nieco później i czuję, że jeszcze kawał czasu będzie z nami.

Dodam, że również pozostałe tytuły z serii są kuszące. Z chęcią zaśpiewałabym "Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie?".

Jeśli macie ochotę pod pretekstem poczytania dziecku troszkę pośpiewać to ta pozycja jest dla Was:)





Post w ramach drugiej edycji projektu "Przygody z Książką" organizowanego przez Dziką Jabłoń. 



P.S. Dodam, że jest to zaległy post, który miał się ukazać 15.04.2015 - dziękujemy za możliwość dołączenia z małym opóźnieniem!:)


Komentarze

  1. Ale świetna! Klasyka, a powiem Ci, że nie mamy w takim indywidualnym wydaniu. ;) Co to za wydawnictwo?

    Fajnie, że dołączyłaś do Przygód z książką :) Przyda nam się więcej inspiracji książkowych dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydawnictwo Muchomor:) Cena okładkowa 10zł (spokojnie można dostać za mniej;)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś :) Czekamy na następne wpisy dla najmłodszych!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się cieszę, że załapałam się do projektu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bąbel je uwielbia:) Pani Agnieszka zrobiła kawał dobrej roboty.

      Mam małą prośbę- podasz swojego bloga? Kliknęłam profil jednak tam informacji brak, a z chęcią Ciebie bym odwiedziła;)

      Usuń
    2. Aaaa, już wiem, już wiem:) Odwiedziłam już Ciebie - magiczna książka od Tulleta:)

      Usuń
  6. Bardzo fajne ilustracje:) Książeczka zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa innych książek z serii:)

      Usuń
  7. Książeczka idealna dla malucha. Super duże obrazki, prosty języka,,,,idealna dla mojej Emusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czas na poszukiwania:) U nas Stary dobry na wszystko!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne tygodnia

Ukryj i znajdź czyli książka MAGIC w natarciu!

Powolnymi krokami zbliża się Dzień Dziecka. Stwierdziłam, że dobrym pomysłem na drobny upominek może być książka. Wiele z Was pewnie pomyśli "nic innowacyjnego", "to też wiem";)
Chodzi mi jednak o konkretną książkę przy której można się nieźle bawić szukając tego i owego. Dużej ilości tekstu tutaj nie uświadczymy.


Wielka księga kolorów

Staram się ograniczać zakupy książkowe do minimum. Serce trochę boli ale jednak czas przystopować i zastanowić się jakie koniecznie książki muszą zjawić się w dziecięcym pokoju, a jakie możemy sobie darować. Musiałam jednak skusić się na poniższą będąc w Biedronce:) Musiała być nasza.